De finale van de ‘Grote Prijs van Leidsche Rijn 2016’ staat voor de deur!

Na 3 voorrondes zijn de FINALISTEN van de bandcompetitie ‘Grote Prijs van Leidsche Rijn 2016’ bekend!

6 bands gaan strijden voor die geweldige hoofdprijs! 

In voorronde 1 plaatsten ‘The Inside Joke’ (publiekskeuze) en ‘Architect’s Intent’ (jurykeuze) zich, in voorronde 2 grepen ‘De Baend’ (jurykeuze) en ‘Electric Memories’ (publiekskeuze) de 2 finaleplaatsen en in de 3e voorronde maakten ‘Walking On The Eggs’ (jurykeuze) en de ‘The Mad Hatters’ (publiekskeuze) de 6 finalisten rond.

De ‘Grote Prijs van Leidsche Rijn’ is een bandcompetitie voor jongeren 12-19 in regio Leidsche Rijn/Vleuten/De Meern. Jong muzikaal talent krijgt zo de kans stage ervaring op te doen, zich te profileren, hun eigen geschreven songs ten gehore te brengen en ze kunnen er ook nog eens geweldige prijzen mee verdienen.

Ik ben bij de 1e en 2e voorronde gaan kijken en kan zeggen dat ik echt goed jong muzikaal talent heb gezien! In de 1e voorronde sprong de band ‘Architect’s Intent’ er voor mij uit en kreeg mijn stem voor de publiekskeuze.

En in de 2e voorronde heeft ‘Electric Memories’, met een overtuigend optreden, mijn stem gekregen.

poster-finale-23dec-2016

 

 

De FINALE staat gepland op 23 december a.s. om 20.00 uur in Azotod in De Meern. Entree is 5 Euro en kaartjes zijn die avond verkrijgbaar aan de deur.

Georganiseerd door KLUB19.

Alle informatie vind je op Klub19LeidscheRijn FbpagFINALE ‘Grote Prijs van Leidsche Rijn 2016’ Fb Eventpagina, KLUB19 Community Fbpag en www.cultuur19.nl/klub19

Kom ook en stem mee wie er met de hoofdprijs vandoor gaat! Tot de 23e!

Leave a comment